Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host8

23. 8. 2010 8:56
Severské sociální státy

Dle žebříčku jsou tyto státy na čele žebříčku zemí, kde je nejvyšší kvalita života a nejlépe se v nich žije pro většinu obyvatel. Je  tu nízká zadluženost a hospodářství založené na pokrokových technologiích a kvalitních výrobcích, nízká korupce, rozkrádání téměř vymizelo. Sama pravicová ODS - Topolánek s tímto konceptem vystoupil.  Však ho také pěkně smetl. Tak se ukazuje, že stejně  jiná možnost, jak se stát skutečně vyspělou zemí, není.  Alternativou je chudoba všech a neustálé tunelování a rozkrádání, korupce, pro které se hledá ideologické odůvodnění a vydává se to za pracovitost a úspěšnost, která se nesmí trestat apod. a celkové chudnutí většiny obyvatel. To je nakonec i brzdou, proč se slušní podnikatelé nemohou prosadit ani k nám nepůjdou slušné firmy ze zahraničí a bude tu jen spekulativní kapitál, který v naší zemi uvidí levnou pracovní sílu uprostřed Evropy.

0 0
možnosti

jeste asocialnejsi grupa

28. 7. 2010 13:51
no ...

obavam se, ze v kontextu uvedeneho rozhovoru radeji zustanu tim "nekultivovanym" clovekem, o ktereho by si pritel spidla ani kolo neoprel ... radeji budu kultivovat svoje bankovni konto nez nejaky ten sokyalni stat ;-)

0 0
možnosti

Astartoth

28. 7. 2010 14:18
Re: no ...

Jen aby te nezkultivovaly zoufale davy chudiny :-P

0 0
možnosti

žasnoucí

28. 7. 2010 13:42
Vladimír Špidla je nebezpený

Souhlasím s autorem. Pan Špidla během svého vládnutí dokázal pouze jediné, maximalizovat mandatorní výdaje státu a pak byl uklizen do Bruselu. Pro svou nebezpečnou směšnost byl vybrán jako jedna z odstrašujích tváři v protibruselské aktivitě ve Švýcarku před několika lety. Ono totiž vůbec nejde o "levici" nebo "pravici", jde o účelné hospodaření s penězi, které nám stát sebere. Toto totiž nejsou "zdroje", ale výsledek tvrdé práce zejména střední třídy.

0 0
možnosti

pehavecm

28. 7. 2010 13:33
kde jsou zdroje, ty spidlo?

Myslím, že toho pomatence Spidlu (jak mohl být komisaŕem?) nejlépe popsal kuchl:

"V letech 2002-2006 se dost přičinil o rozvoj a/sociálního státu . Kdo pracuje a platí daně je potrestán . Kdo nepracuje a přijímá dávky je glorifikován .Rv "

27.07.2010 13:38

0 0
možnosti

Astartoth

28. 7. 2010 13:45
Re: kde jsou zdroje, ty spidlo?

Nebud tak malomestsky.

0 0
možnosti

Astartoth

28. 7. 2010 11:40
jeho rozhovor se mi libil

A bylo mi jasne, kolik pravicacku nadzdvihne ze zidle :-) Tak sup sup "pracovat" (=pripravovat prezentace, schuze, jednani) aby bylo na hypoteku a leasing SUV.

0 0
možnosti

Johyn

28. 7. 2010 12:32
Re: jeho rozhovor se mi libil

Na to nejdůležitější jste ale zapomněl.A  aby jste z toho co vyděláte co nejvíce odvedli ,aby byly vyšší dávky, třeba pastelkovné atd.

0 0
možnosti

p.o.p.

28. 7. 2010 11:36
Podepisuji

a je mi hanba, že jsem kdysi Čssd volil (za Zemana).....

0 0
možnosti

Pierre de Croissant

27. 7. 2010 20:48
Smekam mlady muzi

nad presnosti Vasi analyzy.

0 0
možnosti

martin013

27. 7. 2010 16:36
Obdiv

Osobně obdivuji, kolik času věnujete pitvání nějakých politických slintů. Není to o prázdninách přece jen škoda času? Ale když vás Špidla tak zaujal.... Poradím vám jedno. Ponechejte si názory své a Špidlovi zase přiznejte právo na názory jeho vlastní. Nikdo vás nebude nutit Špidlu nebo socany volit, ani přejímat jejich stanoviska a způsoby řešení.

0 0
možnosti

Boulder Dash

27. 7. 2010 16:10
-

Každá věta, kterou pan Špidla napíše, je kritizována. On to očekává a vítá to, protože kritika jeho názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkjí.

Myslíte si, že je šokován tím, co o mně píšou lidé v na

blozích? Vůbec ne, jeho odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil.

Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni,

neúspěšní lidé ne.

0 0
možnosti

qqx

27. 7. 2010 23:18
Re: -

V čem byl nebo je pan Špidla úspěšný ? Tedy kromě toho, že si pomohl k nejlepšímu důchodu v této zemi.

0 0
možnosti

Krabat77

27. 7. 2010 15:01
Dost trapný

Jak chcete komentovat výroky pana Špidly, když jste je ani nepochopil.

Povrchní, ubohý, trapnýRv

0 0
možnosti

jeste asocialnejsi grupa

28. 7. 2010 13:56
Re: Dost trapný

k tomu, aby "obycejny clovek" pochopil spidlu, by byla potreba prinejmensim frontalni lobotomie ... a nemyslim tim na strane spidly, nebot ten uz ji zcela evidentne jiz opakovane prodelal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Každý článek, který napíšu, je kritizován. Očekávám to a vítám to, protože kritika mých názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkám. Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.