Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

coolonel

23. 8. 2010 22:45
Amerika půjde do háje...

ale čína s ní. Jejich ekonomiky jsou až přísliš provázané. A Evropa padne kvůli příliš štědrému sociálnímu systému a multikulturalismu. Podle mě má největší potenciál Rusko, které má i dost schopnou vládu. Podle mě je lepší se učit rusky než čínsky.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

18. 8. 2010 16:40
Přidal bych ještě aspoň pár hodin základů slovenštiny,

aby se tak často nestávalo, že při setkání se Slovákem začne Čech podivně šišlat a blábolit v domnění, že mluví slovensky.

0 0
možnosti
D

Dennys

18. 8. 2010 8:22
Anglictina a nemcina

je asi nejlepsi kombinace. Anglicky se domluvite temer vsude a znat jazyk naseho nejvyznamnejsiho souseda (v nekterych oborech (zdravotnictvi, IT,...) stale vyznamnejsiho zamestnavatele) se vzdy hodi. Videl jsem "moduratora", jak v televizi mluvil s nemeckym hostem anglicky a vcelku jsem se stydel.:-)

Ale at si rozhodne jazdy sam.

0 0
možnosti
F

FiS95

17. 8. 2010 17:00
My musíme s komunistickou čínou bojovat!

Ne se připravovat že nás ovládne.

0 0
možnosti
AA

Saša

16. 8. 2010 14:43
Čínštinu nebo Hindí?

Vsadil bych spíše na to Hindí. V Indii totiž lidem nezakazují mít děti.

Ale obecně si myslím, že na základní školu žádný druhý jazyk nepatří. Místo toho je třeba posílit výuku MaFyBiCh.

0 0
možnosti
PN

Strasak

14. 8. 2010 1:32
:-)

Rodiče by měli mít hlavní slovo v tom, co se jejich děti budou učit. Dokud budou osnovy dělaný podle úředníků někde na ministerstvu, bude to stát za starou bačkoru.

0 0
možnosti
Š

Šenovák

13. 8. 2010 21:19
Mateřština a 1 cizí stačí

Člověk neumí ani pořádně češtinu, a angličtinu se taky moc nenaučí, nevím proč bychom měli děti trápit povinně dalším jazykem. :-) Kdo to bude v životě potřebovat, tak se to naučí. Nejlépe se učí jazyk v dané zemi. :-)

0 0
možnosti
H

hafusak2

16. 8. 2010 19:09
Re: Mateřština a 1 cizí stačí

To je fakt, protože třínedělní kurs němčiny přímo v tehdejší NDR /od CKM za 1800,- Kčs/ na Usedomu mi dal více než dva roky učení tady u nás ve škole.R^

0 0
možnosti
LZ

m4!_luke

13. 8. 2010 17:22
Do haje pujde brzy i Cina

Tech katastrofickych scenaru je vice. Nejpravdepodobneji se mi dnes jevi to, ze cinani budou cim dal vic stavkovat, vyzadovat vic penez a blbosti typu (statni) podpora v nezamestnanosti nebo statni duchod. Tim padem cena prace v Cine poroste nahoru, nastane velky odliv zamestnavatelu (treba do Indie) a v Cine zbydou jen prazdne tovarny.

Dalsi varianta je svrzeni komunistickeho rezimu, coz by Cine ve finale mohlo prospet. A jednou z dalsich variant je bankrot, ne nepodobny tomu, jaky jsme nedavno videli v Dubaji. Osobne cinskym cislum prilis neverim...

0 0
možnosti
T

Tangua

13. 8. 2010 16:55
Především bych doporučoval učit češtinu

0 0
možnosti
MK

sarumánek

13. 8. 2010 16:27
vtipné

No, sebevědomí ti chlapče rozhodně neschází. "Jsem hrozně výjimečný a proto se mé názory nelíbí" :-) Nicméně - mě se tvé názory nelíbí spíše proto, že jsou docela hloupé. Proč se lidé učí cizí jazyky? Aby se dorozuměli. Obchodem s Čínou se živí asi jedno promile populace, a co víc - ti hovoří na obchodních setkáních vždy anglicky, mimořádně s tlumočníkem. Nikdo jiný čínštinu nepotřebuje - snad jen kdyby jel na dovolenou do Číny. Potřebujeme se však domluvit se svými sousedy, kteří jsou natolik pyšní, že často na nějakou angličtinu kašlou a my se jim musíme přizpůsobit. Kromě angličtiny je tedy dobré umět (v tomto pořadí) - němčinu, francouzštinu, španělštinu, italštinu, ruštinu, portugalštinu, švědštinu, norštinu, finštinu, řečtinu... a asi na padesátém místě možná i tu mandarínštinu. :-)

0 0
možnosti
P

petr987654321

15. 8. 2010 16:01
Re: vtipné

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Každý článek, který napíšu, je kritizován. Očekávám to a vítám to, protože kritika mých názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkám. Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.