Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

David Rektorys

30. 10. 2010 12:29
karma a moje zklamani z VŠE

Bud uplne v pohode, ja jsem tedka na VŠE a moje zklamani z vysoke skoly bylo vseobecne dost velke. Je to proste takovy tezsi gympl, prakticky nic se nezmenilo. Tesil jsem se ze si budu moct volit predmety ktere chci studovat, obory ktere me zajimaji, lidi kteri maji opravdu co rict a zit takovy ten nezavazny studentsky zivot ktery na gymplu fakt nebyl. No a nic z toho se nestalo, takze uz studuju jenom abych ziskal ten kus papíru a nazdar bazar. Rv

0 0
možnosti
JM

nominativ

29. 10. 2010 12:06
Pane autore,

když píšete o vzdělávání, tak standardní a standardizace.

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

29. 10. 2010 13:02
Re: Pane autore,

moje řeč, taky mě to praštilo do očí hned v perexu na titulní stránce... a ještě si k těm standardům přidám něco o by, v tom chybuje 99,8% lidí (za ~ si dosaďte "a-", "kdy-", "proč-" nebo taky nic...):

............ j.č............. mn. č.

1. os. ~bych...... ~bychom (~bysme)

2. os. ~bys........ ~byste

3. os. ~by.......... ~by

0 0
možnosti
C

certik_bertik

29. 10. 2010 11:26
víte

to je složitá otázka, pokud má učitel na přednášku 500 lidí tak se jim prostě nemůže věnovat efektivně to nejde

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Každý článek, který napíšu, je kritizován. Očekávám to a vítám to, protože kritika mých názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkám. Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.