Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

tymak

25. 1. 2011 20:08
...

No čekal jsem trochu víc. Skoro celý článek je jen vysvětlení čtyř základních pojmů a samotná recenze je na tři řádky.

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

25. 1. 2011 16:30
Knihy typu...

..."bohaty a chudy tata" me sice neberou, ale clanek je hezky...Jen nechapu ten komentar "uspesni lide jsou kritizovani, zatimco neuspesni ne"...to pochazi z ci hlavy? Na me to pusobi jako takove placnuti, aniz by to autor myslel vazne...Mozna to je alibisticky pokus, jak se obhajit pred pripadnymi kritiky...nevim, kazdopadne je to nesmysl. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Každý článek, který napíšu, je kritizován. Očekávám to a vítám to, protože kritika mých názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkám. Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.