Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

petrik1960

29. 7. 2011 19:13
svatá prostoto

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

29. 7. 2011 7:37
Hromada je to pěkná

ale pořád jsou to jen papírky. :-P

-

Pamatuju si, když se kurz dolaru motal kolem 30 korun. Dneska je pod 17. Za pár let bude třeba pod 10. Kdo na tom prodělá? USA? Nebo ti, co vsadili na tuhle měnu?

0 0
možnosti
K

kaktusak

29. 7. 2011 0:57
Kolik divizí má věřitel?

Nic se neděje, jsou to jen papírky.

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

28. 7. 2011 12:24
Velmi dobře, obrázky řeknou často

mnohem více, než strohá čísla. Je tu ale jedno ALE: měl byste tam přistavět ještě jeden menší mrakodrap do těch obrázků, dluhy jsou vedeny jen jako jistiny, ale splátka je vyžadována s ÚROKY.

0 0
možnosti
RH

R. Hrabovský

28. 7. 2011 12:12
...

R^:-)

0 0
možnosti
JP

johnpeters

28. 7. 2011 10:51
Dluží celý svět,

-ale komu?! Jsem rád,že jsem se narodil včas,a toto mne už nepálí.Holt-mládí vpřed.Lidé jsou samý inteligentní tablet,mobil,vidělo,slyšelo,dívídý a já nevím,co ještě,ale opravdu makat a kšeftovat neumí skoro nikdo,je to samé lajdáctví,a touha po bezpracném zisku a válení se u moře.Tak se,vy mladí počítačoví pracanti nedivte,že skončíte jako šupáci!Maucta!:-/Rv

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

28. 7. 2011 12:31
Re: Dluží celý svět,

Nikomu. Ty peníze a dluhy byly vytvořeny ve finančním systému částečných rezerv, který umožňuje takovou věc, že když si přijde klient do banky pro úvěr, banka mu jej proti smlouvě splatit vyčaruje (s jedinou podmínkou, aby její "vklady" byly vyšší než závazky o POVINNOU MINIMÁLNÍ REZERVU) a provede si úžasný zápis: úvěr, který právě vytvořila je považován za vklad klienta, který si pro úvěr přišel. Takže banka vytvořením úvěru a vyčarováním peněz najednou zdvihne jak závazky klientů, tak svoje vklady.

0 0
možnosti
DML-RI

Duce Mia Luce - risorto II

28. 7. 2011 10:28
moc úsměvné to není

A Obama pořád rozhazuje za zdravotnickou reformu atd...někde jsem četl, že pokud bude Obama znovu zvolen v roce 2012, krach USA je téměř jistý.

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

28. 7. 2011 9:57
:)

no úsměvné, a to mi přišel mail že amerika měla zkrachovat už před půl rokem :)

mimochodem chtělo by to i s czk ;-D

;-D

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

28. 7. 2011 9:50
já myslím, že máme dobrý vzor....

;-D a náš domeček je zatím menší....

0 0
možnosti
LS

Jednoho krásného dne ...

28. 7. 2011 9:49
jak nepředstavitelnou sumu čítá US dluh

jsem jednou přirovnával k představitelným hodnotám: pokud vrátí každou sekundu 1USdolar, budou to vracet asi 420tisíc let :)

1 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

28. 7. 2011 12:26
Re: jak nepředstavitelnou sumu čítá US dluh

Taky dobré přirovnání, ale zase spousta lidí si neumí představit 420.000 let. Ale spousta lidí si umí představit 42 let a splátku 10.000/vteřinu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Každý článek, který napíšu, je kritizován. Očekávám to a vítám to, protože kritika mých názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkám. Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.