Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

fascinatedbyhumanity

10. 8. 2011 8:08
no

jasne...uz ta prvni veta...ratingové agentury neovlivňují trh...samozrejme ovlivnuji, prave tim, jakym ratingem a koho ohodnoti. Dal to nemelo smysl cist

0 0
možnosti
M

mevak

9. 8. 2011 20:13
Jste neúspěšný člověk, tak ....

....Vás nebudu tedy krittizovat. Ale píšete bláboly.

0 0
možnosti
MF

falm

9. 8. 2011 18:08
Jen klid

Vy si na tom kapsu určitě nenamastíte.

0 0
možnosti
R

Roman36a

9. 8. 2011 17:58
K těm turniketům.

Ty se vůbec nemají podobat těm sovětským které v metru byly, ale spíš těm, které známe například z Paříže. Tzv. že bude potřeba turniket nejen pro vstup, ale i pro výstup. Tím se jejich počet zdvojnásobil. Některé stanice nemají dva, ale hned tři vstupy. A to bezbarierové výtahem. I tam bude zapotřebí minimálně dva turnikety zřídit. Další čtyři stanice jsou ve výstavbě. Nevím jestli jsou v ceně turnikety i tro tyto nové stanice.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Každý článek, který napíšu, je kritizován. Očekávám to a vítám to, protože kritika mých názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkám. Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.