Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

fidel

18. 8. 2011 7:48
jestě drobnost

vlastní citace Vašeho "hrdiny"

"To, jak se píše, že jsme chtěli zbraně a nikomu nic neudělat, tak to je hloupost. Tohle jsou všechno darebáci. Na co potřebujeme zbraně? Ty jsou od toho, aby se s nima stříleli lidi, tak můžeme začít hned s těma, komu ty zbraně bereme,"  tvrdí o  přepadení stanice v Chlumci nad Cidlinou, při které jeden strážník zemřel.

S bratrem prý měli dva plány, jak při přepadení postupovat. "Já jsem říkal, že nejlepší bude esenbáka okecat, pak mu říct ruce vzhůru, odzbrojit ho, svázat, uspat chloroformem a pak ho oddělat."

..ta poslední slova .....to není boj  to je opravdu vražda, promyšlená, zákeřná ...Rv

1 0
možnosti
PH

petrph

15. 8. 2011 12:59
ba jó západní média to skutečně vzala na svědomí

Takže Mašíni podpálili pár stohů, pak zabili pár policistů, pak zavraždili a oloupili pokladníka, o rok později ještě při zakládání dalšího požáru zranili hasiče. To všechno v průběhu několika let, izolovaně, anonymně, bez mediálního se přihlášení k zodpovědnosti. Pro západní média žádný odboj nebyl vidět. Shořel stoh, někdo zabil policajty (na téhle linii se prostě umíralo),loupežná vražda,žhářství  -kriminální  věci i na Západě naprosto běžné, ve kterých nikdo politiku ani odboj nehledal.Patrně si západní tisk Mašínů všiml až když se na útěku probíjeli východním Německem.A mělo to zjištění nějaký význam? Nemělo, nikdo k nám záchrannou výpravu neposlal.

Nakonec, v roce 1956 vypuklo v Maďarsku skutečně celonárodní povstání proti bolševikovi a Západ na to taky nereagoval, ruské tanky to tam za pár dní vymydlily a nikdo jim nepřišel na pomoc...

1 0
možnosti
AK

ade80160@email.cz

15. 8. 2011 12:32
autore !!!!

cituji: Tento člověk měl koule na to, aby bránil náš národ

autore, pletete si pojmy s dojmy (aby ne, kdyz masin chladnokrevne zavrazil bezbranneho cloveka, byl jste jeste na 'houbach' a proto se neni co divit, ze tapete ve tme a vase nazory jsou tak zmatene - coz se da pochopit protoze ve spolecnosti kde nemuzete najit uplatneni je mnohem snazsi se vysvihnout jako patolizal); nicmene, domnivat se, ze masin byl hrdina ktery chranil nasi republiku pred komunismem, je velmi scestne. masin nebranil nic a nikoho krome sebe - coz dokazal zbabelou vrazdou svazaneho policisty a naslednym zbabelym utekem. takovy clovek si nezaslouzi nic vic nez pohrdani.

2 0
možnosti
PP

fidel

15. 8. 2011 11:30
autore

z vašeho  záhlaví blogera  ´==="Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.=== jste tak pyšný či bez pokory ?  možná to bude těmi Vašimi vzory hrdinů ;-)

1 0
možnosti

rezjir rezjir

15. 8. 2011 9:28
Otázka zní

kam s bratry Mašiny, pokud by se ukázalo, že se jedná o vyprovokovanou ilegalitu?

1 0
možnosti
MK

eltanin

15. 8. 2011 11:39
Re: Otázka zní

Což se ale bohužel neprokáže, protože i kdyby se to prokázalo, tak se řekne, že ty důkazy jsou určitě podvržěné a nic neznamenají.

1 0
možnosti
PP

fidel

15. 8. 2011 9:11
nesouhlas

Podřezání hrdla spoutaného policisty se může zdát brutální, nicméně to bylo nutné, protože nejlepší obranou partizána je anonymita       ///  to je právě ten zlom, který asi nechápete, to už je vražda, když chloroformem omámeného  a spoutaného člověka podřežete, to už není boj ..........   /// a partyzán se píše poněkud jinak ;-)

1 0
možnosti
R

roschido

15. 8. 2011 8:48
Je mi z toho...

nějak na nic, i když i tento názor respektuji. Nechápu jak můžete sám napsat, že podřezali člověka bezmocného a zároveň je za to obdivovat.

Policisty "zabili" při krádeži zbraní. Toto bych ještě uznal, pakliže by tyto zbraně použili k něčemu jinému, než aby ukradli peníze a "zabili" při tom pokladníka. Nikdy neudělali nic, čím by mohli odůvodnit tyto vraždy, které sloužili pouze k jejich prospěchu. Napište mi o jedné velké akci, která se dá nazvat odbojem(kromě útěku a podpálených stohů, protože v tom případě jsem odbojář i já).

Myslím si, že minimálně podříznutim bezmocného člověka jednoznačně spáchali vraždu, a vražda se nazývá vraždou vždy a všude. Člověk, který spáchal vraždu je vrah. A vrahy, kromě našich politiků, nikdo ppříliš neoslavuje.

1 0
možnosti
IJ

bojovnik2

15. 8. 2011 8:46
Děkuji pěkně za takového "hrdinu"

stydím se za něj a za zlé lidi, kteří ho obhajují.

1 0
možnosti
ZMPT

Zenový Mistr Pi- Tcha

15. 8. 2011 8:48
Re: Děkuji pěkně za takového

Uf to jsem si oddychl, že za dobré lidi co ho obhajují se tudíž nestydíte;-)

0 0
možnosti
JD

pedr64

15. 8. 2011 8:43
zabití neozbrojeného

nebo dokonce spoutaného protivníka, byť to je příslušník ozbrojenýcj složek, je vraždou za každého režimu

1 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Každý článek, který napíšu, je kritizován. Očekávám to a vítám to, protože kritika mých názorů dokazuje, že nejsou prázdné, že něco říkám. Myslíte si, že jsem šokován tím, co o mně píšou lidé v komentářích na blogu? Vůbec ne, moje odpověď zní: "Jsem rád, že jsem je otrávil. Znamená to, že jsem něco sdělil". Úspěšní lidé jsou kritizováni, neúspěšní lidé ne.